Wij beginnen bij elke nieuwe cliënt met de basis: De onderneming en de ondernemer leren kennen.

Vervolgens beoordelen wij de fysieke administratie en passen de werkwijze hierin eventueel aan, waarbij de achterliggende gedachte is om met minder moeite actuele én op maat gemaakte informatie te genereren. Daaropvolgend zullen wij gezamenlijk met u de voorgaande rapportages doornemen en beoordelen of uw onderneming hierin ook herkenbaar weergegeven wordt.

Zodra deze stappen naar uw tevredenheid zijn doorlopen, zullen wij onze online-werkprogramma's naar uw organisatie en rapportage-behoeften inrichten, zodat er een effectieve samenwerking kan ontstaan. 

Afhankelijk van uw behoefte zullen wij periodiek gedurende het jaar de actuele financiële rapportage alsmede uw vooruitzichten met u doornemen. Wij zijn geen geschied schrijvers, wij rapporteren niet achteraf. Wij willen het hier en nu en morgen rapporteren, met u en voor u.